Kan ik een webshopbestelling retour zenden?

2024-06-13T12:58:30+02:00

Voorraadartikelen zoals onze standaard kaarten en niet gepersonaliseerde producten mogen binnen 2 weken geretourneerd worden mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Je vindt onze voorwaarden, en het herroepingsformulier wat je hiervoor nodig hebt, op onze klantenservice pagina. Let op: Gepersonaliseerde producten, als ook alle producten [...]

Wat is een briefkaars?

2024-06-13T12:58:43+02:00

De briefkaars is een beschrijfbaar wasvel dat opgerold kan worden tot een kaarsje. De briefkaars komt in een mooie handgeschepte envelop, met een gebruiksaanwijzing en krijtje. De briefkaars past in de brievenbus. Je kunt deze hier bestellen in onze webshop. De kaarsen kunnen binnen gebrand worden. Hierbij gelden dezelfde voorschriften als bij andere kaarsen: [...]

Hoe worden kaarten geleverd?

2024-06-13T12:58:54+02:00

Kaarten worden, vanwege het tijdsvoordeel, vaak rechtstreeks naar de klant verzonden wanneer we deze bij een drukker laten drukken. De kaarten worden ongevouwen geleverd, wel zijn ze voorzien van een rillijn waardoor het vouwen makkelijker is. Bij gevouwen klapkaarten op groeipapier zorgen wij dat ze gevouwen en al naar de klant verzonden worden. Het [...]

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?

2024-06-13T12:59:02+02:00

Ook dat verzorgen we graag voor je. Voor particuliere klanten: We versturen de kaart dan voorzien van jouw persoonlijke boodschap naar de ontvanger met een postzegel op de envelop. Je vult dan de tekst voor de persoonlijke boodschap in bij het bestellen. Het adres van de ontvanger vul je in bij het verzendadres bij [...]

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2024-06-13T12:59:12+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Met welke transporteur werken jullie?

2024-06-13T12:59:18+02:00

Voor al onze zendingen, pakketten en brievenbuspakketten, werken wij via MyParcel met PostNL. Tot nu toe hebben wij hier, zowel zakelijk als privé goede ervaringen mee. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook dan heb je [...]

Wat zijn de levertijden in vakantieperiodes / in de decembermaand?

2024-06-13T12:59:43+02:00

Tijdens vakantieperiodes en rondom de feestdagen kan de levertijd wat vertraging oplopen. Als dit het geval is bij jouw bestelling laten we dit via de mail weten. Check vooral ook je spambox als je niets van ons hoort. Normaal gesproken versturen we onze webshopproducten binnen enkele dagen tot een week (na ontvangst betaling), óók [...]

Hoe gaan jullie om met privacy?

2024-06-13T12:59:54+02:00

Wij houden ons aan de wettelijke regels voor privacy volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit houdt simpel gezegd in dat we persoonsgegevens alleen gebruiken om jouw bestelling of opdracht uit te kunnen voeren. Zowel voor de webshopbestellingen als voor onze andere opdrachten. Je kunt hier alles over lezen in onze privacy verklaring. Die [...]

Ga naar de bovenkant