Wat is de herkomst van de zaden in het groeipapier?

2024-06-13T12:56:35+02:00

Wij gebruiken uitsluitend papier met zaden afkomstig uit Nederland. Het zijn geen inheemse bloemen of exotische soorten. De producent van het groeipapier heeft een GMO verklaring, ze gebruiken geen genetisch gemanipuleerde zaden. Elke levering zaden heeft een Fyto verklaring. Dat is een verklaring waarin de autoriteiten van het land van herkomst verklaren dat deze [...]

Wat is de herkomst van de zaden in het groeipapier?2024-06-13T12:56:35+02:00

Wat is de levertijd?

2024-06-13T12:56:48+02:00

Wij versturen onze webshopproducten binnen een week (na ontvangst betaling), óók de gepersonaliseerde artikelen. Losse groeikaarten die we rechtstreeks naar de ontvanger versturen, verzenden we meestal dezelfde dag nog. Dit kunnen we niet garanderen en is ook afhankelijk van het tijdstip van bestellen. Sneller nodig? Neem dan even contact op want in overleg is [...]

Wat is de levertijd?2024-06-13T12:56:48+02:00

Wat is het verschil tussen alle invulkaarten?

2024-06-13T12:56:56+02:00

Omdat het niet op elke apparaat waarmee de webshop bezocht wordt even duidelijk te zien is welke invulkaart waarvoor bedoeld is, hier nog even de uitleg: 01. bruiloft - Onze standaard invulkaart voor een huwelijksgastenboek (zolang de voorraad strekt, deze wordt vervangen door 02e. corona) 02. bruiloft (voor niet heterostellen) - Als 01.bruiloft, alleen [...]

Wat is het verschil tussen alle invulkaarten?2024-06-13T12:56:56+02:00

Waarom zijn de groeipapiermaten “circa” maten?

2024-06-13T12:57:05+02:00

Het groeipapier is handgeschept gerecycled papier waardoor een A4 vel niet altijd exact 29,7x21 cm is. In tegenstelling tot regulier drukwerk wat machinaal geproduceerd en gesneden wordt. Hierdoor zijn de groeikaartjes ook altijd ongeveer de opgegeven maat. Wil je meer lezen over de bijzondere eigenschappen van dit papier, lees dan onze blog hierover. Te [...]

Waarom zijn de groeipapiermaten “circa” maten?2024-06-13T12:57:05+02:00

Wat zijn de verzendkosten?

2024-06-13T12:57:17+02:00

Verzenden en verpakken Wij hanteren standaard verzendtarieven voor brievenbuspost (€ 5,95 NL) en pakketpost (€ 7,95 NL / € 12,50 B) . Soms betaal je meer verzendkosten dan wij aan verzendkosten gebruiken en soms minder. Het verpakken en de verpakkingsmaterialen kosten tijd en geld. Wij hebben hiervoor gekozen zodat we de gemiddelde verzendkosten laag [...]

Wat zijn de verzendkosten?2024-06-13T12:57:17+02:00

Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren om op groeipapier te drukken?

2024-06-13T12:58:03+02:00

Voor het aanleveren van een eigen ontwerp mag je rekening houden met onderstaande zaken: Grote kleurvlakken en aflopend printen is lastig op dit handgeschepte bobbelige papier. Er kunnen strepen ontstaan. Vandaar dat in het ontwerp geen achtergrondkleuren gebruikt mogen worden en dient de bedrukking maximaal 40% inkt te bevatten. De tekst kan niet té [...]

Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren om op groeipapier te drukken?2024-06-13T12:58:03+02:00

Hoe werkt een huisstijl ontwerptraject?

2024-06-13T12:55:55+02:00

Wanneer je ons inschakelt voor het ontwerp van je nieuwe logo start voor ons meteen het logo ontwerpproces. We noemen dit een proces omdat er nooit een kant en klare oplossing is. Een goed logo ontstaat door de wisselwerking en interactie tussen de opdrachtgever en de ontwerper. Of zoals in ons geval: ontwerpers. Voor [...]

Hoe werkt een huisstijl ontwerptraject?2024-06-13T12:55:55+02:00

Wat is een huisstijlkaart of een brandboek?

2024-06-13T12:58:16+02:00

Wanneer wij jouw logo mogen ontwerpen, ontvang je sowieso een handige overzichtelijke huisstijlkaart waar ook de gebruikte lettertypes en kleuren op staan. Deze kun je meesturen wanneer een drukker of webbouwer voor jou aanvullende huisstijlitems gaat maken zoals je website of bedrijfskleding. Wil je meer weten over hoe een logo door ons laten weten [...]

Wat is een huisstijlkaart of een brandboek?2024-06-13T12:58:16+02:00

Hoe gaan jullie om met fouten?

2024-06-13T11:07:53+02:00

Af en toe zijn wij net mensen dus helaas maken wij ook fouten. Natuurlijk willen we dat wel graag zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen kijken naar een (eventuele) oplossing. Wat betreft spel- en typfouten in door ons gemaakte ontwerpen, is het altijd de verantwoording van de klant om deze goed te [...]

Hoe gaan jullie om met fouten?2024-06-13T11:07:53+02:00

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?

2024-06-13T12:58:24+02:00

Zeker! Je ontvangt deze automatisch via de mail wanneer wij de bestelling afronden. Wanneer je een account aanmaakt, kun je facturen als je ingelogt bent altijd nog zelf downloaden. Lukt dit niet of gaat er iets mis met de mail? Stuur ons even een mailtje met het bestelnummer dan sturen we de factuur per [...]

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?2024-06-13T12:58:24+02:00
Ga naar de bovenkant