Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren om op groeipapier te drukken?

2022-07-19T14:14:53+02:00

Voor het aanleveren van een eigen ontwerp mag je rekening houden met onderstaande zaken: Grote kleurvlakken en aflopend printen is lastig op dit handgeschepte bobbelige papier. Er kunnen strepen ontstaan. Vandaar dat in het ontwerp geen achtergrondkleuren gebruikt mogen worden en dient de bedrukking maximaal 40% inkt te bevatten. De tekst kan niet té [...]

Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren om op groeipapier te drukken?2022-07-19T14:14:53+02:00

Hoe werkt een huisstijl ontwerptraject?

2021-08-23T17:56:03+02:00

Wanneer je ons inschakelt voor het ontwerp van je nieuwe logo start voor ons meteen het logo ontwerpproces. We noemen dit een proces omdat er nooit een kant en klare oplossing is. Een goed logo ontstaat door de wisselwerking en interactie tussen de opdrachtgever en de ontwerper. Of zoals in ons geval: ontwerpers. Voor [...]

Hoe werkt een huisstijl ontwerptraject?2021-08-23T17:56:03+02:00

Wat is een huisstijlkaart?

2021-08-23T17:51:12+02:00

Wanneer wij jouw logo mogen ontwerpen, ontvang je een handige overzichtelijke huisstijlkaart waar ook de gebruikte lettertypes en kleuren op staan. Deze kun je meegeven wanneer een drukker of webbouwer voor jou aanvullende huisstijlitems gaat maken zoals je website of bedrijfskleding. Wil je meer weten over hoe een logo door ons laten weten in [...]

Wat is een huisstijlkaart?2021-08-23T17:51:12+02:00

Hoe gaan jullie om met fouten?

2021-07-09T17:16:49+02:00

Af en toe zijn wij net mensen dus helaas maken wij ook fouten. Natuurlijk willen we dat wel graag zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen kijken naar een (eventuele) oplossing. Wat betreft spel- en typfouten in door ons gemaakte ontwerpen, is het altijd de verantwoording van de klant om deze goed te [...]

Hoe gaan jullie om met fouten?2021-07-09T17:16:49+02:00

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?

2022-01-13T13:35:16+01:00

Zeker! Je ontvangt deze automatisch via de mail wanneer wij de bestelling afronden. Wanneer je een account aanmaakt, kun je facturen als je ingelogt bent altijd nog zelf downloaden. Lukt dit niet of gaat er iets mis met de mail? Stuur ons even een mailtje met het bestelnummer dan sturen we de factuur per [...]

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?2022-01-13T13:35:16+01:00

Kan ik een webshopbestelling retour zenden?

2021-05-18T20:16:00+02:00

Voorraadartikelen zoals onze standaard kaarten en niet gepersonaliseerde producten mogen binnen 2 weken geretourneerd worden mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Je vindt onze voorwaarden, en het herroepingsformulier wat je hiervoor nodig hebt, op onze klantenservice pagina. Let op: Gepersonaliseerde producten, als ook alle producten [...]

Kan ik een webshopbestelling retour zenden?2021-05-18T20:16:00+02:00

Wat is een briefkaars?

2020-12-08T09:41:03+01:00

De briefkaars is een beschrijfbaar wasvel dat opgerold kan worden tot een kaarsje. De briefkaars komt in een mooie handgeschepte envelop, met een gebruiksaanwijzing en krijtje. De briefkaars past in de brievenbus. Je kunt deze hier bestellen in onze webshop. De kaarsen kunnen binnen gebrand worden. Hierbij gelden dezelfde voorschriften als bij andere kaarsen: [...]

Wat is een briefkaars?2020-12-08T09:41:03+01:00

Hoe worden kaarten geleverd?

2020-10-21T15:34:30+02:00

Trouwkaarten of geboortekaartjes worden, vanwege het tijdsvoordeel, vaak rechtstreeks naar de klant verzonden wanneer we deze bij een drukker laten drukken. De kaarten worden ongevouwen geleverd, wel zijn ze voorzien van een rillijn waardoor het vouwen makkelijker is. Bij gevouwen klapkaarten op groeipapier zorgen wij dat ze gevouwen en al naar de klant verzonden [...]

Hoe worden kaarten geleverd?2020-10-21T15:34:30+02:00

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?

2020-10-21T15:48:51+02:00

Ook dat verzorgen we graag voor je. Voor particuliere klanten: We versturen de kaart dan voorzien van jouw persoonlijke boodschap naar de ontvanger. Per kaartje kun je aangeven of je deze rechtstreeks wilt laten verzenden. Je vinkt dan aan of de kaart naar een adres binnen Nederland of binnen Europa mag en er is [...]

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?2020-10-21T15:48:51+02:00

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2022-07-25T11:18:15+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Hoe verpakken jullie de bestellingen?2022-07-25T11:18:15+02:00
Ga naar de bovenkant