Wij versturen onze webshopproducten binnen een week (na ontvangst betaling), óók de gepersonaliseerde artikelen. Losse groeikaarten die we rechtstreeks naar de ontvanger versturen, verzenden we meestal dezelfde dag nog. Dit kunnen we niet garanderen en is ook afhankelijk van het tijdstip van bestellen.
Sneller nodig? Neem dan even contact op want in overleg is er meestal veel mogelijk. Of laat even weten bij de “opmerkingen” aan het einde van het bestelproces voor welke datum je het nodig hebt, dan kunnen we daar wellicht rekening mee houden.
Persoonlijke condoleanceboeken of bedankkaartjes kunnen vaak, afhankelijk van het moment van bestellen, nog dezelfde dag geproduceerd en verzonden worden. Hetzelfde geldt voor kraamboeken en afscheidsboeken voor een collega die vertrekt of met pensioen gaat. Voor een spoedverzending (binnen 24 uur na plaatsing bestelling) rekenen we een spoedtoeslag a € 7,50. Hiervoor zullen we een aparte betaallink sturen.
Verder blijven we, wanneer er gekozen wordt voor verzending, natuurlijk wel afhankelijk van de transporteur. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook.
>> Let op: is het pakketje later dan verwacht? Check dan via de mail die je hebt ontvangen met de track and trace code de tijdlijn van het transportproces van het betreffende pakketje. De meest complete informatie vind je als je onder de tijdlijn klikt op “Bekijk op Post.nl”.
Wanneer je niet thuis was op het aangegeven aflevermoment, hou dan goed in de gaten of het pakketje naar een pakketafhaalpunt gebracht is. Als je het pakketje niet op tijd ophaalt, kan het retour gezonden worden naar ons. Eventueel daaruit voortvloeiende kosten, zoals de kosten voor de herverzending, komen voor de rekening van de klant omdat wij er geen invloed op hebben of een klant thuis is of het pakketje niet ophaalt.