Wat is de levertijd?

2024-07-02T14:44:04+02:00

Wij versturen onze webshopproducten binnen een week (na ontvangst betaling), óók de gepersonaliseerde artikelen. Losse groeikaarten die we rechtstreeks naar de ontvanger versturen, verzenden we meestal dezelfde dag nog. Dit kunnen we niet garanderen en is ook afhankelijk van het tijdstip van bestellen. Sneller nodig? Neem dan even contact op want in overleg is [...]

Wat is het verschil tussen alle invulkaarten?

2024-06-13T12:56:56+02:00

Omdat het niet op elke apparaat waarmee de webshop bezocht wordt even duidelijk te zien is welke invulkaart waarvoor bedoeld is, hier nog even de uitleg: 01. bruiloft - Onze standaard invulkaart voor een huwelijksgastenboek (zolang de voorraad strekt, deze wordt vervangen door 02e. corona) 02. bruiloft (voor niet heterostellen) - Als 01.bruiloft, alleen [...]

Waarom zijn de groeipapiermaten “circa” maten?

2024-06-13T12:57:05+02:00

Het groeipapier is handgeschept gerecycled papier waardoor een A4 vel niet altijd exact 29,7x21 cm is. In tegenstelling tot regulier drukwerk wat machinaal geproduceerd en gesneden wordt. Hierdoor zijn de groeikaartjes ook altijd ongeveer de opgegeven maat. Wil je meer lezen over de bijzondere eigenschappen van dit papier, lees dan onze blog hierover. Te [...]

Wat zijn de verzendkosten?

2024-10-10T15:17:11+02:00

Verzenden en verpakken Wij hanteren standaard verzendtarieven voor brievenbuspost (€ 6,95 NL) en pakketpost (€ 9,95 NL / € 12,50 B) . Soms betaal je meer verzendkosten dan wij aan verzendkosten gebruiken en soms minder. Het verpakken en de verpakkingsmaterialen kosten tijd en geld. Wij hebben hiervoor gekozen zodat we de gemiddelde verzendkosten laag [...]

Hoe gaan jullie om met fouten?

2024-06-13T11:07:53+02:00

Af en toe zijn wij net mensen dus helaas maken wij ook fouten. Natuurlijk willen we dat wel graag zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen kijken naar een (eventuele) oplossing. Wat betreft spel- en typfouten in door ons gemaakte ontwerpen, is het altijd de verantwoording van de klant om deze goed te [...]

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?

2024-06-13T12:58:24+02:00

Zeker! Je ontvangt deze automatisch via de mail wanneer wij de bestelling afronden. Wanneer je een account aanmaakt, kun je facturen als je ingelogt bent altijd nog zelf downloaden. Lukt dit niet of gaat er iets mis met de mail? Stuur ons even een mailtje met het bestelnummer dan sturen we de factuur per [...]

Kan ik een webshopbestelling retour zenden?

2024-06-13T12:58:30+02:00

Voorraadartikelen zoals onze standaard kaarten en niet gepersonaliseerde producten mogen binnen 2 weken geretourneerd worden mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Je vindt onze voorwaarden, en het herroepingsformulier wat je hiervoor nodig hebt, op onze klantenservice pagina. Let op: Gepersonaliseerde producten, als ook alle producten [...]

Wat is een briefkaars?

2024-06-13T12:58:43+02:00

De briefkaars is een beschrijfbaar wasvel dat opgerold kan worden tot een kaarsje. De briefkaars komt in een mooie handgeschepte envelop, met een gebruiksaanwijzing en krijtje. De briefkaars past in de brievenbus. Je kunt deze hier bestellen in onze webshop. De kaarsen kunnen binnen gebrand worden. Hierbij gelden dezelfde voorschriften als bij andere kaarsen: [...]

Hoe worden kaarten geleverd?

2024-06-13T12:58:54+02:00

Kaarten worden, vanwege het tijdsvoordeel, vaak rechtstreeks naar de klant verzonden wanneer we deze bij een drukker laten drukken. De kaarten worden ongevouwen geleverd, wel zijn ze voorzien van een rillijn waardoor het vouwen makkelijker is. Bij gevouwen klapkaarten op groeipapier zorgen wij dat ze gevouwen en al naar de klant verzonden worden. Het [...]

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?

2024-06-13T12:59:02+02:00

Ook dat verzorgen we graag voor je. Voor particuliere klanten: We versturen de kaart dan voorzien van jouw persoonlijke boodschap naar de ontvanger met een postzegel op de envelop. Je vult dan de tekst voor de persoonlijke boodschap in bij het bestellen. Het adres van de ontvanger vul je in bij het verzendadres bij [...]

Ga naar de bovenkant