Waarom zijn de groeipapiermaten “circa” maten?

2024-06-13T12:57:05+02:00

Het groeipapier is handgeschept gerecycled papier waardoor een A4 vel niet altijd exact 29,7x21 cm is. In tegenstelling tot regulier drukwerk wat machinaal geproduceerd en gesneden wordt. Hierdoor zijn de groeikaartjes ook altijd ongeveer de opgegeven maat. Wil je meer lezen over de bijzondere eigenschappen van dit papier, lees dan onze blog hierover. Te [...]

Hoe gaan jullie om met fouten?

2025-04-25T16:08:37+02:00

Af en toe zijn wij net mensen dus helaas maken wij ook fouten. Natuurlijk willen we dat wel graag zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen kijken naar een (eventuele) oplossing. Wat betreft spel- en typfouten in door ons gemaakte ontwerpen, is het altijd de verantwoording van de klant om deze goed te [...]

Kan ik ook zakelijk in de webshop bestellen?

2025-04-25T16:22:04+02:00

De webshop is vooral gericht op particulieren. Wil je onze groeikaarten of andere artikelen zakelijk inzetten dan is er afhankelijk van aantallen en uitvoering een interessante staffelkorting mogelijk. Natuurlijk kunnen we ook jouw huisstijl of eigen idee verwerken in het ontwerp of een unieke illustratie maken. Stuur hiervoor een mailtje naar info@bonteraaf.nl Uiteraard kun [...]

Kan ik een factuur krijgen van een webshopbestelling?

2025-04-25T16:37:50+02:00

Zeker! Je ontvangt deze automatisch via de mail wanneer wij de bestelling afronden. Wanneer je een account aanmaakt, kun je facturen als je ingelogt bent altijd nog zelf downloaden. Lukt dit niet of gaat er iets mis met de mail? Stuur ons even een mailtje met het bestelnummer dan sturen we de factuur per [...]

Wat is de levertijd?

2025-04-25T16:42:07+02:00

Wij versturen onze webshopproducten binnen een week (na ontvangst betaling), óók de gepersonaliseerde artikelen. Losse groeikaarten die we rechtstreeks naar de ontvanger versturen, verzenden we meestal dezelfde dag nog. Dit kunnen we niet garanderen en is ook afhankelijk van het tijdstip van bestellen. Sneller nodig? Neem dan even contact op want in overleg is [...]

Wat zijn de levertijden in vakantieperiodes / in de decembermaand?

2025-04-25T16:43:48+02:00

Tijdens vakantieperiodes en rondom de feestdagen kan de levertijd wat vertraging oplopen. Als dit het geval is bij jouw bestelling laten we dit via de mail weten. Check vooral ook je spambox als je niets van ons hoort. Normaal gesproken versturen we onze webshopproducten binnen een week (na ontvangst betaling), óók de gepersonaliseerde artikelen. [...]

Wat zijn de verzendkosten?

2025-04-25T16:42:20+02:00

Verzenden en verpakken Wij hanteren standaard verzendtarieven voor brievenbuspost (€ 6,95 NL) en pakketpost (€ 9,95 NL / € 12,50 B) . Soms betaal je meer verzendkosten dan wij aan verzendkosten gebruiken en soms minder. Het verpakken en de verpakkingsmaterialen kosten tijd en geld. Wij hebben hiervoor gekozen zodat we de gemiddelde verzendkosten laag [...]

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2025-04-25T16:39:12+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Met welke transporteur werken jullie?

2025-04-25T16:38:46+02:00

Voor al onze zendingen, pakketten en brievenbuspakketten, werken wij via MyParcel met PostNL. Tot nu toe hebben wij hier, zowel zakelijk als privé goede ervaringen mee. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook dan heb je [...]

Ga naar de bovenkant