Wat zijn de verzendkosten?

2025-04-25T16:42:20+02:00

Verzenden en verpakken Wij hanteren standaard verzendtarieven voor brievenbuspost (€ 6,95 NL) en pakketpost (€ 9,95 NL / € 12,50 B) . Soms betaal je meer verzendkosten dan wij aan verzendkosten gebruiken en soms minder. Het verpakken en de verpakkingsmaterialen kosten tijd en geld. Wij hebben hiervoor gekozen zodat we de gemiddelde verzendkosten laag [...]

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2025-04-25T16:39:12+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Met welke transporteur werken jullie?

2025-04-25T16:38:46+02:00

Voor al onze zendingen, pakketten en brievenbuspakketten, werken wij via MyParcel met PostNL. Tot nu toe hebben wij hier, zowel zakelijk als privé goede ervaringen mee. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook dan heb je [...]

Kan ik een webshopbestelling retour zenden?

2025-04-25T16:18:30+02:00

Voorraadartikelen zoals onze standaard kaarten en niet gepersonaliseerde producten mogen binnen 2 weken geretourneerd worden mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Je vindt onze voorwaarden, en het herroepingsformulier wat je hiervoor nodig hebt, op onze klantenservice pagina. Let op: Gepersonaliseerde producten, als ook alle producten [...]

Welke betaalopties zijn er?

2025-04-25T16:44:40+02:00

Betalen in de webshop kan via iDEAL of Klarna, Bancontact (voor Belgische klanten) en via een bankoverschrijving. Klarna is alleen bedoeld voor niet gepersonaliseerde producten of producten die niet voor jou op maat gemaakt zijn. Dus voor de producten die niet geruild kunnen worden.

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?

2025-04-25T16:45:22+02:00

Ook dat verzorgen we graag voor je. Voor particuliere klanten: We versturen de kaart dan voorzien van jouw persoonlijke boodschap naar de ontvanger met een postzegel op de envelop. Je vult dan de tekst voor de persoonlijke boodschap in bij het bestellen. Het adres van de ontvanger vul je in bij het verzendadres bij [...]

Wat is een briefkaars?

2025-04-25T16:00:46+02:00

De briefkaars is een beschrijfbaar wasvel dat opgerold kan worden tot een kaarsje. De briefkaars komt in een mooie handgeschepte envelop, met een gebruiksaanwijzing en krijtje. De briefkaars past in de brievenbus. Je kunt deze hier bestellen in onze webshop. De kaarsen kunnen binnen gebrand worden. Hierbij gelden dezelfde voorschriften als bij andere kaarsen: [...]

Ga naar de bovenkant