Hoe gaan jullie om met fouten?

2024-06-13T11:07:53+02:00

Af en toe zijn wij net mensen dus helaas maken wij ook fouten. Natuurlijk willen we dat wel graag zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen kijken naar een (eventuele) oplossing. Wat betreft spel- en typfouten in door ons gemaakte ontwerpen, is het altijd de verantwoording van de klant om deze goed te [...]

Hoe gaan jullie om met fouten?2024-06-13T11:07:53+02:00

Hoe worden kaarten geleverd?

2024-06-13T12:58:54+02:00

Kaarten worden, vanwege het tijdsvoordeel, vaak rechtstreeks naar de klant verzonden wanneer we deze bij een drukker laten drukken. De kaarten worden ongevouwen geleverd, wel zijn ze voorzien van een rillijn waardoor het vouwen makkelijker is. Bij gevouwen klapkaarten op groeipapier zorgen wij dat ze gevouwen en al naar de klant verzonden worden. Het [...]

Hoe worden kaarten geleverd?2024-06-13T12:58:54+02:00

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?

2024-06-13T12:59:02+02:00

Ook dat verzorgen we graag voor je. Voor particuliere klanten: We versturen de kaart dan voorzien van jouw persoonlijke boodschap naar de ontvanger met een postzegel op de envelop. Je vult dan de tekst voor de persoonlijke boodschap in bij het bestellen. Het adres van de ontvanger vul je in bij het verzendadres bij [...]

Versturen jullie ook kaartjes rechtstreeks naar de ontvanger?2024-06-13T12:59:02+02:00

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2024-06-13T12:59:12+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Hoe verpakken jullie de bestellingen?2024-06-13T12:59:12+02:00

Met welke transporteur werken jullie?

2024-06-13T12:59:18+02:00

Voor al onze zendingen, pakketten en brievenbuspakketten, werken wij via MyParcel met PostNL. Tot nu toe hebben wij hier, zowel zakelijk als privé goede ervaringen mee. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook dan heb je [...]

Met welke transporteur werken jullie?2024-06-13T12:59:18+02:00

Wat zijn de levertijden in vakantieperiodes / in de decembermaand?

2024-06-13T12:59:43+02:00

Tijdens vakantieperiodes en rondom de feestdagen kan de levertijd wat vertraging oplopen. Als dit het geval is bij jouw bestelling laten we dit via de mail weten. Check vooral ook je spambox als je niets van ons hoort. Normaal gesproken versturen we onze webshopproducten binnen enkele dagen tot een week (na ontvangst betaling), óók [...]

Wat zijn de levertijden in vakantieperiodes / in de decembermaand?2024-06-13T12:59:43+02:00

Hoe gaan jullie om met duurzaamheid?

2024-06-13T13:00:24+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal en doneren geregeld aan www.treesforall.nl om het papier, karton en hout wat wij verbruiken te compenseren. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen [...]

Hoe gaan jullie om met duurzaamheid?2024-06-13T13:00:24+02:00

Waarom komt jullie mail in mijn spambox terecht?

2024-06-13T13:00:56+02:00

Helaas komt onze mail random (ook als je eerder mail wel goed van ons ontving) wel eens in de spambox, wil je dit voorkomen sla dan nu ons mailadres op als "veilige afzender". Dit kun je doen in je e-mailaccount, soms met je rechtermuisknop of bij de instellingen. Als info@bonteraaf.nl is ingesteld als veilige [...]

Waarom komt jullie mail in mijn spambox terecht?2024-06-13T13:00:56+02:00
Ga naar de bovenkant